Harga Healthy Liver Ulasan - Kapsul Terbaik Untuk Menjaga Hati Yang Sihat!

Jika anda mempunyai HEP-C, anda biasanya tidak perlu Diet Khas. Hanya tabiat makan yang sihat dan tidak berat badan berlebihan harus mencukupi untuk mengekalkan fungsi hati yang sihat.

Bahawa yang berkata, anda perlu juga memahami bahawa Diet yang buruk kadang kala boleh membawa kepada masalah hati. Jika diet anda menyediakan terlalu banyak kalori, anda akan mendapat berat badan. Dengan berat badan berlebihan dikaitkan dengan pembentukan lemak di dalam hati, dipanggil "hati lemak. " selama bertahun-tahun, hati lemak mungkin menyumbang kepada seseorang yang mempunyai Hepatitis C membangunkan Cirrhosis. Healthy Liver Sebagai berat badan berlebihan dan mempunyai hati lemak juga telah ditunjukkan dalam pelbagai kajian untuk membawa kepada kadar yang lebih rendah rawatan yang berjaya dengan interferon dan ribavirin.

f:id:fettleride:20191217150942p:plain

Diet seseorang juga boleh mengandungi toksin yang berbahaya kepada hati. Sesetengah tindakan toksin dengan cepat. Makan cendawan yang beracun tertentu, misalnya, boleh menyebabkan kegagalan hati dan kematian dalam masa beberapa hari. Toksin lain, seperti alkohol dan pengambilan gula berlebihan boleh merosakkan hati dari semasa ke semasa.

Sebaliknya Diet yang sihat boleh meningkatkan fungsi hati secara keseluruhan dalam seseorang dengan Hepatitis C. Harga Healthy Liver Diet yang seimbang dan boleh membawa kepada risiko yang diturunkan Cirrhosis (parut) hati. Ia juga boleh membantu sistem imun kekal kuat dan melawan penyakit. Segar, organik, buah-buahan dan sayuran telah terbukti bebas daripada toksin yang biasanya dikaitkan dengan makanan yang dirawat dengan racun perosak dan baja kimia. Menambah sayur-sayuran organik Healthy Liver untuk diet anda akan meningkatkan peluang untuk mengekalkan hati yang sihat dan berpotensi melambatkan perkembangan penyakit hati.

Akhir sekali, orang yang dijangkiti Hepatitis C mempunyai kadar diabetes yang lebih tinggi berbanding mereka yang tidak dijangkiti. Diet yang baik boleh membantu mengurangkan lemak badan dan mengawal gula darah dengan itu mengurangkan risiko kencing manis.

Orang yang Hepatitis C tidak perlu mengikut Khas "Diet Hepatitis C". "nasihat bahawa orang yang secara purata, sihat akan bekerja sama juga bagi orang yang mempunyai Hepatitis C, kecuali orang yang juga mempunyai Cirrhosis atau keadaan lain, seperti kencing manis, HIV, atau penyakit buah pinggang.

Nasihat pemakanan umum:

Makan secara kerap, makanan seimbang
Makan banyak bijirin, roti, dan bijirin
Makan banyak buah-buahan dan sayuran
Dapatkan protein yang mencukupi
Pergi mudah pada makanan berlemak, masin, dan manis
Minum cecair yang cukup
Mencapai dan mengekalkan berat badan yang sihat
Peringatan

Mengelakkan alkohol
Berhati-hati dengan suplemen pemakanan

Jika anda menggunakan penjagaan dan mengamalkan kesederhanaan dalam tabiat makan anda, anda akan menikmati kehidupan yang lebih bahagia dan sihat.

Saya seorang jurubank yang telah bersara yang berkhidmat dalam tentera semasa era Malaysia. Saya penulis buku mengenai pinjaman gadai janji dan mengekalkan blog tentang kesihatan Veteran Tentera. Saya bekerja dengan sekumpulan veteran Healthy Liver Malaysia yang didedikasikan untuk membantu mendidik Veteran Tentera lain tentang faedah mengekalkan kesihatan yang baik melalui pemakanan yang betul. Saya menjadi menderita dengan Hepatitis-C semasa perkhidmatan tentera saya. Ini adalah penyakit dahsyat yang akhirnya membawa kepada Cirrhosis atau kanser hati dan kematian. Apabila penyakit itu berkembang, ia membawa kepada keadaan lain seperti penyakit Tiroid dan kencing manis jenis II, kedua-duanya yang saya ada.

 

Protokol perubatan tradisional telah terbukti tidak berkesan dalam merawat keadaan saya. Veteran lain dalam Kumpulan kami berada dalam keadaan yang sama. Kita semua telah berjaya menghalang kemajuan penyakit kita melalui diet yang betul dan pemakanan. Matlamat kami adalah untuk membantu mendidik Veteran Tentera kami tentang cara mereka boleh mengurangkan kebergantungan keseluruhan mereka terhadap farmaseutikal dengan mengekalkan diet dan pemakanan yang betul.

 

f:id:fettleride:20191217150908p:plain